iranMadar-SmallLogo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

نصب و راه اندازی

شرکت ایران مدار با اتکا به کارشناسان خبره و آموزش دیده دپارتمان پشتیبانی فنی خود و با آگاهی از ضرورت جانمایی مناسب و نصب و راه اندازی صحیح دستگاههای تولیدی و وارداتی جهت عملکرد بهینه و پایدار، همواره خدمات نصب و راه اندازی انواع تجهیزات ابزار دقیق را به مشتریان خود پیشنهاد و انجام رسانیده است.

از این رو پیشنهاد می گردد پس از تحویل دستگاه های مورد سفارش خود ، با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی این شرکت جهت بررسی شرایط نصب دستگاه ها و اعزام کارشناس به محل پروژه جهت نصب و راه اندازی اصولی و صحیح تماس حاصل نمائید.

نصب فلومتر‌های الکترومغناطیسی 

نصب فلومتر‌های الکترومغناطیسی از سه بخش جانمایی نصب مکانیکال، نصب مکانیکال و نصب و راه‌اندازی الکتریکال تشکیل شده است :

-جانمایی نصب مکانیکال:
یکی از موارد کلیدی در اندازه گیری صحیح و با دقت فلومترهای الکترومغناطیسی طریقه نصب اصولی آنها میباشد. از این رو دستورالعمل های جانمائی و نصب فلومترهای الکترومغناطیسی که توسط کارشناسان این شرکت گردآوری شده و نتیجه چندین سال تجربه میباشد در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا قبل از نصب مورد مطالعه قرار گیرد.
ضمنا در صورت درخواست مشتریان جهت مشاوره جانمائی نصب مکانیکال ، کارشناسان پشتیبانی فنی این شرکت آمادگی حضور در محل پروژه را دارا می باشند.

-نصب مکانیکال:

این بخش شامل خدماتی مانند برشکاری، جوشکاری، جاگذاری و آب بندی فلومتر در محل نصب و … می باشد.
لازم به ذکر است نصب مکانیکال عموما برعهده کارفرما می‌باشد و در صورت نیاز به ارائه خدمات نصب مکانیکال توسط ایران مدار لطفا جهت بررسی امکان آن و پیشبرد امور با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی تماس حاصل نمائید.

-نصب و راه‌اندازی الکتریکال:

این قسمت از نصب شامل خدماتی مانند اتصال دستگاه به جریان برق، راه اندازی متعلقات، تنظیم و کالیبره نمودن دستگاه، آفست گیری، اتصال سیستم UPS، GSM و به طور کلی راه اندازی کلیه متعلقات الکتریکال و تحویل دستگاه به کارفرما می باشد.

ضمنا بابت نصب و راه‌اندازی سایر تجهیزات تولیدی و وارداتی ایران مدار و یا سایر دستگاه‌های کنترل و ابزار دقیق که از قبل خریداری نموده اید با دپارتمان پشتیبانی فنی شرکت ایران مدار تماس حاصل فرمایید.