iranMadar-SmallLogo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ١٣ تا ١۶ مهر در تهران برگزار گردید.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور ٧٩٢  شرکت داخلی و خارجی ١٣ تا ١۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران دایرگردید.
در این نمایشگاه ۴٧٧ شرکت داخلی و ٣١۵ شرکت خارجی از ١٩ کشور جهان حضور داشتند که در فضایی به وسعت تقریبی ٢٣ هزار متر مربع محصولات و خدمات صنعتی خود را در زمینه‌های ماشین‌ آلات و خطوط تولید، تجهیزات کارگاهی، ابزارآلات پیشرفته، خدمات فنی و مهندسی و خدمات پس از فروش و … عرضه نمودند.

کشور های ترکیه، هند، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و آلمان هفت کشوری بودند که دراین نمایشگاه پاویون اختصاصی برپا کرده بود و کشور های دیگری از جمله تایوان، هلند، انگلیس، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، لهستان، امارات متحده عربی، سوئد و رومانی از طریق نمایندگی‌ های خود در نمایشگاه مشارکت نموده بودند.

کشور آلمان‌ نیز با ۴٩ شرکت در نمایشگاه صنعت تهران حاضر شده و ضمن اینکه پاویونی اختصاصی برپا کرده‌، در روز دوم نمایشگاه نیز وزیر صنعت این کشور از نمایشگاه بازدید نمودند. 
ضمناً آمریکا در دوره‌های پیشین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نیز حضور داشته با این تفاوت که اسم شرکت‌های آمریکایی دقیقاً اعلام نمی‌شد و آن ها از طریق شرکت‌ های ترک در این نمایشگاه مشارکت می‌کردند اما امسال آمریکا حضور خود را رسماً اعلام کرده بود.

همچنین علاوه بر سفر وزیر اقتصاد آلمان به ایران، معاون وزیر صنعت ترکیه و هیات‌ هایی از ژاپن و کره جنوبی نیز برای بازدید از نمایشگاه و مذاکره با طرف‌ های ایرانی در نمایشگاه حاضر شده بودند.
امسال فضای نمایشگاه در بخش خارجی ٢٢ درصد افزایش یافته ، از نظر تعداد شرکت‌ کنندگان خارجی نیز ١٣۰ شرکت به مجموع شرکت‌ های قبلی اضافه شده که شرکت‌ های قوی و توانمندی به شمار می رفتند.


شرکت تولیدی صنعتی ایران مدار در این نمایشگاه در سالن ٢٧ غرفه ۴٨ و در فضای در حدود ٣۰ متر همچون سنوات گذشته حاضر بوده و با ارائه محصولات خود و همچنین دستگاه های که به تازگی از خط تولید و گروه R&D خارج شده بودند و همچنین با ارائه خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه حاضر بوده است.