iranMadar-SmallLogo
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

EN

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از تاریخ ۴ الی ٧ مهر ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار گردید.

نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد ، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از ٣۶٩ شرکت داخلی و خارجی از ١٨ کشور، از روز شنبه چهارم تا سه شنبه هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ٢٣ هزار مترمربع و در ٨ سالن مختلف ، شرکت کنندگان با عرضه مدرن ترین و کارآمدترین محصولات استاندارد خود در بازار جهانی، به رقابت با دیگر رقیبان خود پرداختند. این شرکت ها می توانند با انتقال تکنولوژی و سرمایه، به یاری وزارت نیرو در بهبود خدمات رسانی به شهروندان بپردازند.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، بلژیک، آمریکا، هلند، تایوان، اسپانیا،‌ استرالیا، دانمارک، پرتقال، کره جنوبی و روسیه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب به معرض نمایش عمومی قرار دادند.

هر روز نشست‌های تخصصی و فنی با حضور متخصصان صنعت آب و تاسیسات فاضلاب و مسئولان دولتی برگزار گردید و حاضرین در جلسه، ضمن تبادل تجربه، در خصوص آخرین یافته‌های علمی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شرکت ایران مدار همچون سنوات گذشته با نیروی مضاعف و ارائه دستاوردهای جدید در این نمایشگاه ، در سالن خلیج فارس در فضای ٢۴ مترمربع شرکت نمود.

علاوه بر بازدید کلیه مدیر عاملین شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای و آب و فاضلاب روستایی سراسر کشور بهمراه تیم های کارشناسی هر شرکت ، میتوان از بازدید چند تن از معاونین وزیر نیرو ، استاندار محترم تهران ، مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب تهران نیز اشاره کرد.